Posting Foun

Home Refinance LoanVirtuC Ami hanesan grupu istuda nebe kompostu husi estudantes husi area de istuda Teknik Informatika, Sistim Informasi, Teknik Komputer, Manajemen Informatika no Desain Komunikasi Visual. Iha Loron balun atu mai ami espera katak bele iha tan membros balun nebe nak iha interese hnesan atu join ami nia grupu de istuda nee...

Kontinua Le'e

Materias de Istuda Sei istuda buat hotu kona ba ICT (Information and Communication Technology) nebe starta husi Komputador hanesan ninian main tool to be use, nomos sei uja simulator balun nebe mak iha relasaun ho area de istuda...

Kontinua Le'e

Membros Membros ne'e sei kompostu husi estudantes Timoroan iha Bandung nebe mak istuda iha area ICT nian. Iha tinan oin mai, ba membros nebe mak sei join ho grupu ne'e sei hal'o uluk lai projeitu kiik ida nebe mak kona-ba ICT molok atu join ho grupu nee...

Kontinua Le'e


Tuesday, June 29, 2010

Patria - Patria - Hino Nacional de Timor-Leste


Atu halo estudantes sira aprende ou dekor lais liu hino nacional de Timor Leste nian,
iha nee ami halo ona file animasaun kiik ida nebe mak bele download ho livre
nomos fahe ou distribui ho livre ba belun sira seluk.
File Animasaun Kiik Hino Nacional de Timor Leste nee bele uja iha serimonia hanesan 20 de Maio ou 28 de Novembro
kada tinan ou bele uja mos iha tempo saida deit. File kiik nee dejenhu husi VIRTU-C no oferese
ba IMPETIL-BANDUNG atu bele uja wainhira atu halao serimonia saida deit.


Features husi FILE Animasaun nee mak hanesan:
1. Bandeira RDTL nebe animasaun
2. Cantico Hino Nacional
3. Lyrics Hino Nacional
4. PLAY and STOP button

File ne'e bele download iha : Hino-Nacional-deTimor-Leste.zip


Karik downloaded ona, extract file nee uluk lai antes atu uja.

Obrigado
;)
\m/ \m/
Virtu-c


Notas: Kritika no sujestaun bele hato'o liu husi form komentarius nebe prepara ona nee.
Kmanek Wa'in. Karik file nee loke ladiak, favor ida kontaktu ami liu husi form komentarius.
Karik liafuan balun sala, favor ida fo hatene mai ami liu husi form komentarius ne'e.

0 comments:

Post a Comment